miercuri, 25 august 2010

Reusita




Si dupa atatea repetitii uite si multumirea. Am avut un lung sir de repetitii pentru text si foarte putine repetitii in cadrul decorului , actoriei , etc. Eram speriata in doar 3 - 4 zile nu ma simteam pregatita pentru a juca acest rol. Era PREMIERA si nu eram stapana pe mine. Si uite ca a venit si data de 21 si ora 22:00 si am jucat cu un public destul de mare fata de asteptarile mele . Desi au aparut o gramada de incurcaturi si nu eram multumita deloc , dupa cateva zile apar pe google , pe diferite site-uri in legatura cu " Noaptea cetatii" comentarii de gen: "un spectacol care te-a lasat cu gura cascata" , " imi pare rau ca nu am putut ajunge , desi am auzit multe de el" . Sincer toata dezamagirea mea a trecut si incep si eu sa gandesc la fel "A fost ok pentru o Premiera" si da stiu ca mai trebuie lucrat , dar daca lumea a fost multumita trebuie sa fiu si eu.
Sunt multumita si pe viitor o sa fiu si mai multumita . Totusi trebuie sa te multumeasca munca pe care o depui nu?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu