vineri, 8 aprilie 2011

Minunat


Am gasit o poezie minunata , care de altfel mi se si potriveste :

"Cand ti-ai facut culcus in pieptul meu
De te duc mereu
Atat de binecuvantat si atat de greu ?

Cum de ti-e sufletul atat de mare
De s-a revarsat ca tamaia din altare
Prin odaile toate si prin sertare?

Imi esti atat de aproape in toate ,
Ca ma ridic si te caut dupa usi , dupa vreo carte
Apoi imi culc urechea pe bratele grele
Si ascult cum te murmura izvoarele vinelor mele.

Toate obiectele din lumea ale tale sunt
Ca ti-ai pus pe ele iscalitura?
In toate lucrurile iti vad ochii , parul sau gura
Si pe toate le cuprind alintat si sfant.

Imi legeni lumea si ma ametesti
In toate vazduhurile esti
Ca de dupa toate gandurile
De dupa toate drumurile
Mi te ivesti.

Imi culc obrajii pe vant
Pe pamant;
Ma acopar cu panza cerului si mi-e bine
De a fi in culcusul lumii cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu