joi, 22 iulie 2010

Scrisoare catre Mare [part 2]

21.07.2010

Draga Mare,




Mai e putin si te parasesc , banuiesc ca pentru un an. Vreau sa sti ca esti superba , toata saptamana m-am simtit minunat alaturi de tine , de soarele puternic , de pescarusii jucausi si de nisipul fierbinte . Esti intr-adevar speciala. Am trait o saptamana de vis si sunt sigura ca datorita tie m-am simtit excelent.Ti-am vazut rasaritul , nu cred ca exista ceva mai frumos decat asa ceva . Am ramas placut surprinsa.
20.07.2010 o zi uimitoare , erai atat de agitata incat valurile tale aveau si un metru , daca nu mai bine , stiu ca esti suparata ca ne despartim , la fel sunt si eu , dar tu vei ramane cu mine in valuri , iar eu voi ramane cu tine in inima pana cand o sa ne revedem . Sa ramai mereu la fel de frumoasa !




Cu dragoste , Mada.

Un comentariu:

  1. eu nu am putut sa simt marea pe pielea mea anul asta, mai precis vara asta, insa ma bucur ca tu ai reusit sa ii faci vizita mult asteptata :)

    RăspundețiȘtergere