luni, 26 iulie 2010

Urme de amintiri

Doamne si cum trece timpul de repede , cateodata nici nu ne gandim , stam si ne pierdem vremea si zicem " ce ma plictisesc" si dupa te trezesti ca nu sti cum au trecut anii pe langa tine si iti pare rau ca nu ai profitat de tot timpul pe care l-ai avut .
Nu-mi vine sa cred cum au trecut anii parca numa ieri am trecut in cls a IX-a eram o boboaca necunoscuta in liceul care mi se parea foarte mare si acum am ajuns in cls a XII-a tanjind dupa clipele din anii anteriori petrecuti cu fostii colegi care au terminat deja si si-au croit alt rost in viata.
Intodeauna regretam ca nu am apreciat lucrurile deja pierdute , intotdeauna regretam ca ne-am folosit de lucruri neimportante . Dar asa se intampla la toti sa stiti! Si stiti de ce? Ca sa invatam cu timpul ca orice lucru minor trebuie pretuit , cu cat ne maturizam , invatam sa nu mai dam importanta lucrurilor minore si sa punem accentul pe ce ne intereseaza , pe ce ne face fericiti , pe ce e cel mai important ; numai problema se pune in felul urmator : nu cu totii ne maturizam prea repede si exista oameni care nu au invatat nici la batranete ce e fericirea curata.
Chiar ar trebui sa ne facem viata cat mai frumoasa pentru ca nu stim cand se termina aceasta minune si nu ne-am bucurat indeajuns de ea . Ar trebui ca fiecare minut sa ne bucure , sa ne aduca cate ceva nou si credeti-ma FERICIREA intai ti-o aduci singur asa ca nu mai asteptati sa va faca altcineva fericiti ci fa-te singur si urla de fericire cat te tin plamanii .

Un comentariu:

  1. Sunt total de acord cu tine dar, stii cum se zice: Nu stii ce ai pana ce nu pierzi!

    RăspundețiȘtergere