joi, 18 noiembrie 2010

Si doare al naibii de rau cand esti bun si cazi de prost... Cand vrei sa faci bine si esti rasplatit cu razbunari care nu trebuie sa-ti apartina tie. Cand esti neutru , vrei sa fi de partea tuturor , sa te intelegi bine cu toti si in schimb sa fi pentru ei doar un sac de box , care primeste lovituri din toate partile. De ce? Pentru ca asa gandesc ei , pentru ca mintea lor e plina de ura , iar o singura bunatate nu e de ajuns pentru toti . Unul singur nu poate schimba o multime.
Si te intrebi meriti? Nu , dar nu ai ce face si chiar nu sti cat timp o sa mai rezisti , dar rezisti pentru ca pe tine , fata de ei , te tine in picioare bunatatea . Dar nu poti sa nu te gandesti : De ce imi fac tocmai mie lucru asta? De ce eu nu am nici o vina si tot eu sunt cea ranita ? De ce ... ? De ce ... ? Nu mai am nici o speranta ca lumea asta se va ridica la un nivel mai inalt , pentru ca pe zi ce trece lumea e tot mai rea si cea mai grava consecinta este ca rautatea este molepsitoare , iar bunatatea nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu