duminică, 12 decembrie 2010

Welcome happiness

Si imi amintesc cand nici nu visam la clipa asta . Nici nu credeam ca exista atata fericire si atata bunatate. Ma multumeam cu ce primeam cand meritam mult mai mult . Si acum da pot zice ca sunt fericita. Imi place ceea ce am . Ador cand imi zice lumea ca am un zambet copilaresc mereu , ca imi stralucesc ochii , ca sunt cu totul alta persoana. Da!! Iubirea te face mai bun ! Iubirea te purifica !

Acum tot ce sper este sa nu se evapore acesta fericire sau sa nu se gasesca niste nepasatori sa o alunge. Sper sa ma lasati sa-mi traiesc viata asa cum cred eu ca e bine. Nu mai vreau sa-mi aratati gropile in care era sa cad. Vreau sa cad , sa ma lovesc si sa ma ridic singura. Nu imi trebuie sa-mi ziceti voi ce e mai bine pentru mine . Pot sa descopar si singura si daca nu stiati sunt mult mai matura decat ma credeti. In ochii vostri sunt o copila , si intr-un fel va inteleg , dar incercati sa vedeti si ce e in interiorul acelei copile. Ca ma gandesc ca nu ma cunoasteti aproape deloc.

Asa ca lasati-ma sa-mi traiesc fericirea , lasati-ma sa am zambetul prostesc la orice ora , lasati-ma sa visez cu ochii deschisi , lasati-ma sa ma bucur de ceea ce am acum. You are my happiness !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu