vineri, 17 decembrie 2010

Emotie

De cativa ani nu am mai simtit sarbatorile...Nu mai simteam emotia Craciunului , zapezii , frigului. Ma chinuiam sa scot un pic de emotie din mine , sa ma pot bucura si eu de venirea iernii cu toate sarbatorile ei. Dar acum ceva s-a schimbat.
Desi nu imi place anotimpul asta alb si racoros , pentru ca sunt de fel mai friguroasa , in momentul cand am iesit afara la prima zapada ... am zambit . Eram emotionata , fericita . In momentul cand ascult colinde , am emotia lunii Decembrie , in momentul in care ma gandesc ca vine Craciunul , am emotii . De mult am asteptat clipa asta. Nu m-am mai bucurat de iarna de cand eram mica si acum ... ar trebui sa profit de ea din plin. Acum zambesc , sunt fericita cand ies afara si totul se ascunde sub zapada . Sunt fericita cand ninge , AM EMOTIA CRACIUNULUI.
Nu e nimic mai frumos decat aceasta emotie ... ba da poate emotia MARII e mai profunda . Dar acum o sa ma bucur de iarna si o sa va impartasesc si voua emotia CRACIUNULUI.

Un comentariu: