miercuri, 14 aprilie 2010

Experienta


Eeii si iata-ma din nou acasa. DA! Am fost la olimpiada si NU nu am luat nimic:)) , dar nu'i nimic cu ce am ramas este mult mai important . Am fost plecata cam 6 zile , in a doua zi dupa ce am ajuns in Constanta , am vazut marea :X ... Doamne cat de minunat este sa o vezi pentru prima data ( DA !! NU AM MAI VAZUT-O NICIODATA!! ) , Doamne cat de mare e :)) , priveam si nu ma mai saturam , eram cuprinsa de o uimire si o fericire de neinchipuit , a fost minunat sa privesc in larg, sa vad valurile agitate din cauza vantului si parca nu se mai termina . Priveam si peste tot vedeam numai apa si undeva in departare parca se rotunjea si primea forma globului . A fost foarte frumos cand m-am apropiat de o stanca sa ating si eu apa ei sarata dupa trecerea valului , dar nu am apucat pentru ca tot valu' a venit peste mine intr-o secunda . Desi era rece a fost minunat , cred ca atunci m-a salutat " Buna Mada , imi pare bine sa te cunosc , cred ca esti printre putinii oameni care nu m-au vazut niciodata" si eu uda din cap pana in picioare " Imi pare bine si mie! " . Nisipul era minunat , era atat de fin , si peste tot erau scoici care mai de care mai frumoase . Pescarusii erau superbi , parca toate sunetele alcatuiau o melodie , vantul , valurile care se spargeau de stanci si pescarusii . In a parta zi am fost pe Portul Tomis ( sau in apropiere ) o priveliste minunata :x , iar in ultima seara am plecat toti pe plaja cu paturi si lemne , etc unde am facut un foc . Ce vrei mai mult ? Ce poti sa iti doresti mai mult ? Nu am cuvinte cat de fericita am fost si deja imi este foarte dor :( sper sa se gandeasca si ea la mine cum ma gandesc si eu.

Mda si acum despre teatru ... nu pot sa zic ca nu m-am descurcat , dar puteam sa dau mai mult si nu stiu de ce nu a iesit mai mult:( m-au intimidat si ei , pentru ca nu imi acordau atentie si eu voiam sa ma uit in ochii lor si ei se uitau la peretii salii . Ei aveau o alta viziune asupra teatrului decat am studiat eu . Dar acum am invatat si poate la anu' o sa fie mai bine . Sunt mandra de cei de la Cluj chiar au meritat si altii care au luat numai mentiune meritau mai mult . Fiecare cu parerea lui .

Pe scurt pentru mine a contat mult mai mult ca mi-am facut multi prieteni noi , care erau deosebiti prin felu' lor , ca am ajuns pana acolo si am invatat lucruri noi si cel mai important ca am avut ocazia sa vad Marea Neagra .


P.S. Marea va asteapta pe toti!

3 comentarii:

  1. Heii ce frumosss ai scris.
    Prima parte e geniala.
    Si da marea e minunata.
    Oricat ai sta cu ea nu ai cum sa te saturi:X
    Ma bucur ca te-ai distrat>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieeeeei. Am fost la maaaaare :X:X Am vazut infinitul cu ochii. Plaja pustie, vant puternic, mic-dejun la pranz, ciocolata cu nisip si multe valuri. Aceasta ar trebui sa fie cea mai mare multumire. Amandoua - pentru prima data :X

    RăspundețiȘtergere