miercuri, 31 martie 2010

Capat de drum...


De ce simt ca imi pierd puterile? De ce simt ca nu mai pot ? Simt ca tot ce fac e de rahar si ca o sa ma duc la Constanta si nu o sa dau tot ce pot din mine si ca o sa plec foarte dezamagita pe mine. Simt ca nu mai pot da nimic din mine , desi vreau , chiar vreau , dar NU MAI POT!! Si totul iasa atat de prost si sunt constienta , toate monologurile si toate poeziile nu mai au valoare , nu le mai dau valoare , nu mai simt aproape nimic si sunt constienta ca fac foarte prost. Dar ce pot sa fac? Cum sa ma incarc? Nu pot sa cred ca imi sta gandu' la renuntare , ceea ce nu ma caracterizeaza deloc. Sunt foarte suparata pe mine , si simt ca nu mai pot sa fac nimic , cu cat incerc sa repet mai mult cu atat ma enervez mai rau , cand vad cat de prost poate sa-mi iasa. Ma enervez si abandonez.

Si de ce imi spuneti acum cuvinte incurajatoare??? Nu multumesc! Nu am nevoie de ele acum? De ce mi le ziceti acum? Sa-mi ridicati moralu'? Nu, lasa-ti nu va mai irositi energia... Nu puteati atunci , in timpu' repetitiilor sa ziceti o vorba buna? "Da Mada e bine , mergi pe drumul bun , da normal trebuie mai mult , mai muuuullt , DAR PENTRU INCEPUT E BUN" , " Da Mada asta e , e ok ;) ai incredere in tine ca o sa fie bine " . De ce nu le-ati zis atunci cand nu eram pusa fata in fata cu Olimpiada de la Constanta ??? De ce le ziceti acum? Acum nu am ce face cu ele ... Da va multumesc ... pentru ca va stiu intentia , dar nu ... serios lasati-o balta , pentru ca voi vreti sa-mi ridicati moralul si nu se ridica . Asa ca nu mai continuati ...

3 comentarii:

  1. nu e nici un capat de drum, dimpotriva e un inceput de drum e o sansa care ti s'a oferit profita de ea pentru ca esti buna in ceea ce faci si sti asta, altfel nu castigai olimpiada iesi din starea asta de negare! Aduna'te!!! ... sunt atatia oameni care au incredere in tine si ar trebui sa ti cont de incurajarile lor pentru ca nu sunt vorbe in vant sunt acele incurajari sincere din partea persoanelor care tin la tine care isi pun mari sperante in tine care stiu ca poti!!! ai avut parte de astfel de incurajari si pe parcurs din partea unora! AI INCREDERE IN PUTERILE TALE!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am starui din astea in care imi vine sa renunt la tot si mi se pare ca ma ratez total.
    Ma regasesc in ce scri si imi place mult.
    Spune-mi ce ai facut la olimpiada:-w
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am luat :) ei aveau alte asteptari :-j poate la anu' . Oricum a fost frumoasa experienta :) prieteni noi , am vazut marea , pescarusii , o atmosfera minunata .

    RăspundețiȘtergere