luni, 15 martie 2010

Cea mai fericita!

Stiti ce ma face pe mine cea mai fericita? Mai multe lucruri:))
Ma simt cea mai fericita cand ma inteleg bine cu familia si cand ma alinta si ma lauda pentru lucrurile pe care le fac , cand sunt mandrii de mine si se lauda cu diploma mea la prietenii lor , cand sunt alaturi de mine dupa o despartire/cearta cu prietenul/prietena , cand ma trezesc dimineata si ma pun langa ei in pat si ma strang in brate , se uita cu lacrimi in ochi la mine si le e frica ca mai am putin , ma marit si plec de la ei , cand tatal meu imi spune ca barbatu' meu o sa faca multe flotari si o sa-l bata mar daca ma face sa sufar :)) . Toate acestea imi dovedesc ca sunt totu' pentru ei si ca ma iubesc foarte mult.
Ma simt cea mai fericita cand stau cu prietena mea cea mai buna si ne este somn la amandoua si radem incontinuu din nimicuri , cand sufar si ea este langa mine cu o vorba buna , cand facem concerte prin casa , cand ne uitam la un meci cu bere , seminte , etc pe langa noi si ea urla cand se apropie stelistii de poarta dinamovistiilor , cand ne uitam la filme impreuna , cand ne contrazicem , dar o lasam balta ca amandoua ne sustinem punctu' de vedere , cand ne impacam dupa o cearta urata si ne luam in brate si zicem ca am fost niste proste , cand ma ajuta cu sfaturi , cand vine la mine la 23:00 noaptea ca ne-am hotarat sa dormim amandoua , cand ii cea mai bucuroasa si vesela persoana , ma amuz cand o vad ca se enerveaza cand nu stie cu ce sa se imbrace ptr oras , cand urla la colegi ca nu poate sa doarma :)) . Is cea mai fericita cand stiu ca o am aproape de mine si ca ma pot baza pe ea si ca cu nimeni altcineva nu ma distrez mai bine , cu nimeni nu rad mai mult .
Is cea mai fericita cand stau cu prietenu' meu , cand ne intelegem bine , cand imi spune " Te iubesc " sincer , cand ma ia in brate , cand ma face sa ma simt cea mai bucuroasa fata din lume , cand ii alaturi de mine , cand ma face sa ma simt importanta , cand ma sustine , cand imi zice cuvinte dulci , cand ne intalnim si ma strange in brate si zice ca i-a fost dor de mine , cand ma face sa zambesc in orice stare m-as afla , cand ma apreciaza pentru ceea ce sunt . Sunt cea mai fericita cand sunt cu el ;x
Sunt cea mai fericita cand vad copii mici , mai ales fetite , cand ajut oamenii , cand cineva se bazeaza pe mine si stie ca poate sa aiba incredere in mine , cand ies cu prietenii, cand stau la soare , cand ascult muzica buna, cand vad o ploaie de vara ( dar care se gata dupa 20 min) , cand vad prima ninsoare( si atat ) , cand stiu ca o sa vad marea pentru prima data ;x , cand chiulim toata clasa si suntem amenintati cu preavize :))cand vad multi oameni fericiti in jurul meu si pot continua la nesfarsit .
Pe voi ce va face cei mai fericiti? Asta conteaza ;x

Un comentariu:

  1. si eu sunt fericita cand sunt cu tine draga mea si habar nu ai cat de mult insemni pentru mine. Iti multumesc ca esti intotdeauna langa mine! Esti o prietena in adevaratu' sens al cuvantului CEA MAI BUNA PRIETENA! te iubesc mangusta mea :)

    RăspundețiȘtergere