sâmbătă, 20 martie 2010

Iubesc!


Iubesc tot ce ma inconjoara ;x . Iubesc natura , florile care iti dau o stare de bine cand le ai pe langa tine , care au mii de culori , mi-as dori sa ma duc pe un camp plinn de flori si sa ma intind langa ele sa le aud ce vorbesc , iar eu sa le ascult privind cerul cum face teatru de papusi cu norii, pe care ii modeleaza cum vrea el ... Mi-as dori mai multa vara , soarele sa ma mangaie cu caldura lui si sa-mi inroseasca pielea , as vrea sa ma duc sa stau de vorba cu el si sa-l rog sa se arate in iernile geroase . Iubesc ploile de vara , as vrea sa ma plimb cu stropii de ploaie sa fim numai noi si sa alergam in tot orasul sa nu ne vada nimeni , vreau sa-i cunosc si sa nu-i mai confund . Iubesc fulgii mari de zapada , ador sa ma uit spre cer sa ii vad cum se ingramadesc sa ajunga jos cat mai repede , as vrea sa fiu un fulg sa vad cum e sa cazi din cer si nu sa te ridici la cer , iubesc fluturii , au o mie de culori , sunt unii mai frumosi ca altii , as vrea sa fiu un fluture , ca sa-mi fac si alti prieteni. Iubesc delfinii pentru ca sunt foarte prietenosi si scot sunete frumoase , as vrea sa fiu unul sa vad cum e sa stai mereu in apa si sa te plimbi prin tot oceanul alaturi de alte vietuitoare ale marii . Eu habar nu am ce vorbesc ele acolo , dar vreau sa aflu... Iubesc catelusii , as vrea sa fiu un cateles alb si pufos sa ma iubeasca stapanii si sa ma mangaie cat mai des , sa fugaresc pisicile, sa vad fac asta din iubire? Oare cateii iubesc pisicile pe care le alearga ? Iubesc cactusii , as vrea sa fiu un cactus cand sunt suparata sau amenintata sa nu se atinga nimeni de mine si sa stau numai eu cu pamantu' meu .

Iubesc tot ce ma inconjoara si tot as vrea sa fiu ;x

Un comentariu: