vineri, 23 aprilie 2010

Regii minciunilor

Si ce iti mai sunt si oamenii din ziua de astazi. Am observat ca unii traiesc din minciuni! Da exact! Minciunile sunt ca aerul , daca nu scot la o propozitie o minciuna nu se poate. Acum 3 ani apx. am intalnit o persoana care mintea fara nici un rost , nu era nevoita sa minta , dar mintea la orice povestire/intamplare , etc. Aia a fost prima persoana pe care am vazut-o cum minte fara nerusinare. Nu credeam ca mai exista asa ceva , speram sa fie unica , dar nu ! Am dat si peste alte persoane la fel hranindu-se din gunoaiele vietii . Si alti oameni cu suflet mare care vor cu adevarat sa-i ajute intr-o problema , ca sufletul nu-i lasa sa stea cu mana in san si ei ce fac , se scot din gunoaiele facute tot de ei prin minciuni. Asta e ca vorba aia " cainele care musca mana ce-l hraneste" . Cum pot fi atat de inconstienti , sa realizeze prin ce eforturi or trecut oamenii aia sa-i ajute si ei sa-si bata joc , sa minta cu nerusinare si tot ei sa se simta victime ca acum li se intorc spatele .

De data asta chiar imi pun intrebarea: Sunt, in adevaratul sens al cuvantului, PROSTI? Sau se fac ??? Nu mai inteleg ...

5 comentarii:

  1. Nice blog keep going and write well. Ps you e-mail? My mail: a.prundenau. Te-am bagat la blogrooll. AndreiPrundeanu

    RăspundețiȘtergere
  2. hei , Madalina! multumesc ca ma citesti si ma bucur ca iti place:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ei sunt artiști...
    fiindcă minciuna e o artă.

    RăspundețiȘtergere
  4. am citit că ești la teatru.

    ce scriu, merge pus pe o scenă? :)) din curiozitate așa...
    sau mai e mult de lucrat?

    RăspundețiȘtergere