miercuri, 12 mai 2010

Sentimente ciudate

Cum pot incapea atatea sentimente intr-un om? Cum poti sa ai pentru aceeasi persoana 2 sau mai multe sentimente total diferite. Pe mine ma enerveaza lucrul acesta.
De ce acum simt ca radiez de fericire , iar cu un cuvant spus prost simt ca vreau sa dispar si sa nu mai vad nimic uman in jurl meu .
Cum pot fi invaluita in suparare , iar dupa o impratisare puternica si sincera imi dispare totul ca si cand m-as fi trezit dintr-un cosmar , iar incepand cu degetele de la picioare ma furnica o fericire , o emotie.
Iar in momentul cand tremur de nervi si imi vine sa dispar , sa ma teleportez pe Marte poti sa-mi faci orice , ca nici un cuvant sau imbratisare nu poate schimba acea stare de rahat. Nu vreau sa am sentimente de iubire si in acelasi timp de detest pentru aceeasi persoana , nu imi place vreau ca iubirea sa-si faca mai mult loc , dar nu , nu se poate.
Poate ca timpul isi spune cuvantul , poate ca picaturile inghesuite in pahar chiar nu mai razbesc si vor sa iasa si ele .

4 comentarii:

  1. atunci mulțumesc.
    și mersi că ai fost sinceră...
    eram doar curios. nu mă bag eu în lumea voastră, cu teatrul. nu mă pasionează. adică nu simt nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. eram curios doar...
    nu mă vei vedea pe mine pe scenă, sau vreodată, ce scriu eu interpretată pe o scenă. niciodată.

    am spus clar de la început. din curiozitate. fiindcă trebuie privite lucrurile și din alte unghiuri, nu numai de la poeți bătrâni, sau bloggeri tineri fără pasiuni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu esti stapana sentimentelor tale.

    RăspundețiȘtergere