luni, 31 mai 2010


M-am saturat ca persoanele dragi mie sa nu imi aprecieze munca. Vreau si eu sprijinul lor , vreau increderea lor , vreau intelegerea lor. Dupa tot efortul pe care il depun , astept si eu cateva cuvinte bune , vreau si eu sa-i am aproape . M-am saturat sa aud aceleasi lucruri , ca din meseria asta nu se castiga BANI , ca PENTRU CE fac eu atatea , ca pentru mine NU MAI AI TIMP si tot asa la NESFARSIT.
Sunteti pur si simplu nepasatori. Nu vedeti cat de fericita ma face pe mine lucrul acesta , nu puteti sa nu va mai ganditi la nimic , numai sa va bucurati alaturi de mine? Nu puteti sa nu mai fiti egoisti si sa intelegeti ca am un timp limitat in momentul de fata? Nu intelegeti ca deocamdata nu ma intereseaza banii si nu stiu ce vreau pe viitor , dar ceea ce stiu este ca vreau sa fac ceea ce imi place pentru ca o viata am. Si in fiecare zi mor oameni pe langa mine , si poate ei nu si-au indeplinit toate dorintele. Ce vreti sa ma duc cu dorintele-n mormant ? Sa putrezeasca toate in pamantul umed de atata tristete? Uite de ce sunt oamenii din ziua de astazi din ce in ce mai nefericiti. Ei isi construiesc nefericirea! Cine vrea cu adevarat sa fie fericit , TRAIESTE! Nu vreau sa imi ciobiti fericirea. Daca nu pot fi fericita alaturi de voi , o sa fiu fericita singura. Vreau ca sufletul meu sa fie impacat si m-am saturat de atata tristete si suferinta care domina lumea . Ajutati ! Ajutati la fericirea lumii . Fericiti!
Vreau si eu o linistire cand vin obosita , vreau si eu o incurajare cand vin dezamagita , vreau si eu o imbratisare cand vin sacaita . Imi doresc si eu cand vin epuizata acasa sa fie cineva care sa ma faca mereu sa zambesc si sa ma aduca la hohote , nu sa fie neintelegere si nervi pentru ca si eu am o limita.
Vreau ...

4 comentarii:

  1. Imi pare rau ca treci prin asta..
    dar chiar ai perfecta drepatate..
    fi fericita,fa ce iti place nu ce aduce bani pentru ca asa nu o sa te simtit niciodata implinita..
    O sa ai tu timp sa faci si "bani"..
    E cel mai frumos cand te simti implinit si simti ca acolo e locul tau.
    Poate ca pana la urma si cei din jurul tau o sa aprecieze munca ta.
    Mult succes in ce iti doresti draga amica>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. dacă te ajută cu ceva să ştii că eu susţin din tot sufletul oamenii care pun preţ pe orice altceva decît bani şi viitor asigurat. cred că numai aşa poţi simţi că trăieşti cu adevărat

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. Am intrat prima data pe blogul tau si chiar nu mai stiu cum am ajuns pe el...in fine..am citit articolul asta si chiar mi-a placut. Si pe undeva, ma regasesc in cuvintele pe care le-ai scris. Eu nu am prieteni mai apropiati care sa aiba vreun blog si cu care sa povestesc despre tot felul de articole, bloguri, discutii, impresii. Si, uneori, ma simt asa mai neajutorat, descurajat de dezinteresul sau de indiferenta cu care prietenii mei privesc aceasta "problema" - blogul. Am scris niste lucruri care sunt legate de prieteni, de viata sau de alte chestii care le-am intalnit in viata, si cu toate ca ei au citit(bineinteles, la cererea mea) ceea ce am scris pe blog, uimirea sau reactia a fost una mai slaba decat ma asteptam, speram sa ma incurajeze mai mult, sa imi puna mai multe intrebari, sa ma felicite, sau sa ma critice, dar totul a fost asa...mai indiferent. Nu neaparat ca m-a atins reactia lor, insa, parerea prietenilor conteaza de multe ori, iar un prieten te poate ajuta sa treci peste multe obstacole din viata. Iar in cazuri de acest fel, cred ca ar trebui sa luptam singuri si oricare ar fii rezultatul pt lume pentru noi insine intotdeauna este un rezultat de exceptie, pentru ca e un "lucru" pe care l-ai facut tu, si nimeni nu ti-l poate lua:)

    RăspundețiȘtergere