luni, 31 mai 2010


Cea mai frumoasa zi din viata mea 30.05.2010.
Am plecat de acasa pe la 8 si ceva , initial trebuia sa plec la 7 jum , dar au intervenit niste probleme , in fine , deci am plecat la 8 si ceva am ajuns pe centru , mi-am luat de mancare si m-am pus in fata scenei . Afara ploua , iar eu asteptam cu sufletul la gura concertul . A trebuit sa stau cam o ora jumatate pana a inceput si parca a fost un secol. Si insfarsit! Uite-l pe Tudor:X:X:X. A inceput ! Cu melodia " Pe sarma". Tot ce vreau sa zic este ca o ora a trecut foarte repede , dar in momentul acela stiu ca am fost cea mai fericita. Tudor e un om minunat si imi place foarte mult gandirea lui , daca toti ar fi ca el , ar fi raiul pe pamant. Si chitaristul trupei este foarte de treaba , un om cu care poti sa comunici , un om care nu se uita ca vorbeste cu fanii , ci cu oameni simpli ca si el . Dar sa revenim . Atmosfera a fost splendida , Tudor chiar stie sa se puna in valoare . A fost cea mai fericita zi pentru mine. Iar Tudor e din punctul meu de vedere barbatul perfect :) Ehhh ziceti fetelor ca nu'i asa?:))

4 comentarii:

  1. nu e barbatul perfect e doar un barbat destept:)

    RăspundețiȘtergere
  2. In barbatul perfect intra si cel destept si asta este cea mai mare calitate a lui!Este un om foarte destept cu o minte stralucita !

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu cum e,l-am vazut si eu intr-un concert,a fost cel mai tare concert,un sentiment ciudat,dar la sfarsit a fost nasol :))

    RăspundețiȘtergere