sâmbătă, 29 mai 2010

Anii veseliei

Si vad cum generatiile mai mari din liceul meu se duc ... :( si imi pare atat de rau pentru ca inca din cls a IX-a m-am atasat de toti si cu cat cresteam cu atat mai mult toate generatiile frumoase se duceau. A mai ramas una si gatat se duce si asta . E un sentiment foarte urat. Pana nici eu nu vreau sa ies din liceau . Cum is colegii mei , dar tin la el , la toti intr-un anume fel si cand ma gandesc ca toata distractia asta se va evapora si v-or ramane doar amintirile ... Mai am un an , un an sa stau alaturi de ei si dupa aceea gata , nu va fi totul la fel , o sa plangem in hohote dorindu-ne macar o zi din liceu , o sa radem cu lacrimi cand o sa ne aducem aminte de prostioarele facute in ore , o sa ne intalnim cu fostii profi . Pana si profesorii , sunt atat de buni si parca le vin si lor sa ia parte prostiilor noastre si sa lase naibii materia. Dar ii intelegem , sigur ca da!

Nu vreau sa se duca totul , pentru ca am o presimtire ca liceul o sa fie cea mai frumoasa amintire care va ramane constant in mine.

3 comentarii:

  1. Draga mea, mai ai un an. Profita si bucura-te de el >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Da stiu..si eu am sentimentul asta uneori si imi vine sa plang ..
    Dar din pacate timpul trece si noi nu putem sa il oprim..
    Putem doar sa profitam din plin de timpul ramas,ca atunci cand o sa privim liceul ca p o amintire sa nu regretam ca nu am fct cv anume..
    A mai ramas un an..
    Sper sa fie cel mai frumos de pana acum>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Romania se va APARA cu RACHETE INFORMATIONALE COMPLEMENTARE - TRIADA RIC !!!

    RăspundețiȘtergere