luni, 24 mai 2010

Mini Vacanta



Da si am fost si eu intr-o mini vacanta la Bucuresti . Da ... vineri repede repede pregateste-te sa nu pierzi autocarul de 17:45 . Nu nu avea cum sa-l pierd cand autocarul a avut intarziere o ora si afara a inceput sa ploua si ma adaposteam de unde puteam . Ehhh da si a venit , defapt au venit 2 autocare , oamenii se ingramadeau ca la paine calda ... CE AVETI OAMENI BUNI?? ASTEPTATI CA VA VINE RANDUL LA FIECARE!
Si m-am urcat intr-un tarziu , drumul a fost hmm ud , haios , uneori plicticos si somnoros :). Ma distra tipa de langa mine cu care am inceput sa conversez si care nu mai avea aer cand soferul intra in depasire . Accidente ? Da ... normal am prins 2 accidente ceea ce presupune ca pe langa ora aia intarziere o sa am mai mult . Am ajuns destul de repede nu ma asteptam .
Seara aranjatul lucrurilor si nani.
Dimineata pleoapele deabea se deschineau si aud vacea tatalui meu "Ce vrei sa mananci?" ... TV-ul m-a insirat :)) . Am mancat si gata la plimbare. Vreau sa precizez ca tatal meu a fost mort de oboseala dupa weeknd-ul asta :)). Sambata ploaie , dar nu conteaza , plimbari in mall-uri , cumparaturi , pierdut cumparaturi :)) ca asa fac eu pierd si stric tot. Iesiri in oras si cam atat.
Duminica cel mai frumos toata ziua am vizitat Bucurestiul vechi :X Este foarte frumos . Mie sincer imi place Bucurestiul ( poate din cauza ca am stat numai un weeknd:)) ) , imi place ff mult sa merg cu metroul .
Am vizitat multe , printre care si Casa Poporului , Parcul Cismigiu care este nemaipomenit m-a incantat foarte mult si cel mai mult ma emotionat TEATRUL NATIONAL
eehh mda ... si cine nu ar visa sa ajunga acolo . Imi place ca sunt multe lucruri frumoase , sunt multe parcuri , mai ales in Bucurestiul vechi este o zona adorabila.
Deci o mini vacanta super.

3 comentarii:

  1. Daca vrei sa vizitezi mai des Bucurestiul spune-mi. Este si mai placut noaptea...

    RăspundețiȘtergere
  2. ciudat ca ti-a placut, mie-mi place muuuult mai mult Sibiul tau, nu gasesc un mult destul de mult cand zic mult:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai nu as da Sibiul pe Bucuresti , dar mi-a placut si Bucurestiul:)

    RăspundețiȘtergere