duminică, 13 iunie 2010

Amintiri din tren

Dada mergem la Mareeee . Nunuuu ne intoarcem acasa .
Pe drum dus-intors , normal o gramada de perle :))

* WC-uri publice in Constanta pe care scria cu litere mari de tipar: "PRIMARIA CONSTANTA"


Iulia: "Copil Paste ce esti!"

Maria: "Miroase a cafea in tren pentru ca trebuie sa iesim la tigare"

Iulia: "Stiti bancul cu Stefi? Un om incerca sa doarma si altul vorbea intruna"

Sfeti: - Uite marea ! (*intr-o balta)

Eu: "Uite trecem printr-un tunel cu ferestre " (eram in tren)

Maria" Ui, munti cu barba!"
Eu: "Pai, daca n-au Bic..."

Iulia: "Suntem la cornet!! Eu sunt la al cincilea pahar" (*localitatea Cornet)

Eu: "Oare daca ma descalt, ce zic oamenii astia care mananca?"
Iulia: "Dar tu mananci incaltata?"

Doi oameni: "Cobaram la Caracal."
Eu: "Acolo unde s-a rasturnat carul cu prosti?"

Maria isi desface un cub de branza topita:
Stefi: "Vreau ciocolata alba!"

Maria: "Ceee??? Padurea Plodului?"

- Aici se termina Oltul?
- Da, aici se varsa in mare. Uite marea!!! " (intr-o balta)

Eu: "De ce e mai scump biletul incoace?"
Ana: "Pentru ca trecem prin Caracal!"

-Ui, tu, ca zburam!

O voce din telefon: "Pe ce linie esti?"
Eu: " Pe aia cu doua linii!!"

O voce din telefon: "Unde esti?"
Ana: "Pe tren!!"

Eu: "Nu mai fumati, ca vedeti copaci!"

Iulia: "Turnu Rosu."
Eu: "De ce? Ca are acoperisuri rosii?"

Eu: "Nu-ti spun de fata cu trenu'!"

Eu: "Pune vorba-n vorba sa mearga mai repede pilotul!"

Ana: "Ma doare spatele de la ras!"

Ana: "Automotor!"

Maria: "Care e diferenta dintre clasa I si clasa a II-a? "
Ana: "Au scaune rosii!"
Eu: "Fiecare scaun are WC-ul lui" (asta dupa o incercare nereusita de a ajunge la toaleta)

Maria:"Il vad pe pilot!!!"

Maria: "Ce-s cu mingile pe sfoara aia??"

Maria: "Astia sunt pereti din zid!!"

Eu: Toata lumea linistita se uita pe geam in frunte cu mine , afara o caldura mare eram la vreo 80 km de Sibiu " Uite un urs polar "
Toata lumea : :O .... =))))))

2 comentarii:

  1. 1. Aia cu cornetul era asa (ca nu se intelege): Suntem la Cornet. Eu sunt la pahar. ...la al cincilea pahar.
    2. aia cu mancatul incaltat n-am fost eu, dar problema principala o avea Ana, ca ea a facut criza de ras si intreba printre sughituri daca tu cand mananci te incalti :))
    3. automotor e un cuvant real
    P.S. Biletul chiar era mai scump pentru ca treceam prin Caracal =))

    RăspundețiȘtergere
  2. P.P.S. Pentru Maria: Stii ce-s chilotii? Aia cari chiloteaza avioanili, mai, nu trenurili!

    RăspundețiȘtergere