miercuri, 9 iunie 2010

Cu dedicatie

Nu mai suport sa vad atata cretinism ce domina lumea . Nu mai zic ca m-am saturat ca degeaba zic , nu se va schimba ceva ce ma deranjeaza doar pe mine si cativa oameni din totalitatea populatiei. Mai oameni buni cum puteti fi atat de nesimtiti? Voi ati uitat sa iertati asa'i? Daca un om va gresit pe o parte , dar va rasplateste cu mult mai mult pe de alta parte , cum puteti fi atat de rai si sa purtati in sange inca ura aia? Va aveti unii pe ceilalti , sunteti un colectiv si aveti ciuda aia si dispretul ca: de ce o persoana a primit la fel ca tine , cand ea a lucrat mai putin. Va curgea bucuria din voi , daca il vedeati chinuindu-se pe jos? Atunci erati mult mai fericiti , cand era dedesubtul tau , iar tu sa fi fost in frunte!
Imi e si scarba de atata orgoliu si voi chiar voi in fata mea sa va vad asa... Aaa da si inca ceva , sunteti niste fatarnici DA ... cand persoana din frunte nu este prezenta iti expui URA si DISPRETUL fata de ea si incepi sa comentezi fara nici un rost lucruri inutile , care mai tarziu tot pe tine te vor afecta fi sigur! Si cand apare-n fata ta TACI! Ochii ti se inchid , lacatul la gura se pune si nici musca nu mai razbeste sa dea din aripi . De ce ? Pentru ca nu aveti personalitate ! Asta e problema . Toti aveti dreptul la libera exprimare asa ca dati-va drumul ... Sau ar mai fi o chestie ... nu va dati drumul pentru ca nu sunteti 100% convinsi ca aveti dreptate. Si NU! Nu aveti dreptate!
Nu am chef sa tin in mine sentimente de dezgust pentru voi , nu mai vreau sa imi patez sufletul doar pentru niste ipocriti ca voi , vreau sa incerc sa nu va bag in seama si sa faceti dupa capu' vostru ca nu eu sunt in stare sa va dau o lectie , dar o s-o primiti ... asteptati ... Voi nu faceti parte din lumea asta !! Nu stiu din ce lume ati evadat , dar nu sunteti bine primiti aici , lumea asta e facuta pentru oameni buni , cu suflet mare si voi o ingropati cu rautate si nu stiu cum , nu stiu de unde , dar va adunati tot mai multi...

Un comentariu:

  1. mada... normal ca nimeni nu comenteaza, doar e Profa!!! crd ca totii iam fi dat cu ceva in cap,dar e perfect normal, ca te abtii avand in vedere ca aproape era sa ne lase anul asta pe unii dintre noi. nu zic ca poate nu esti o persoana buna si draguta, dar cati nervi am in 3 ore de actorie, nu am in 2 sap...

    RăspundețiȘtergere