luni, 21 iunie 2010

????

:( Nu mai stiu ce simt si ce vreau ... Acum gandesc ca vreau asa , ca asta imi doresc ACUM si cand ma gandesc CA SE VOR repeta anumite lucruri care imi displac , nu mai imi doresc . E foarte derutant totul si nu pot sa-mi dau seama ce e mai bine pentru mine , as vrea sa gansesc o cale de mijloc , dar asta numa daca risc o sa vad daca se ajunge acolo. Am noroc ca nu ma las coplesita de starea asta si nu ma domina , ci astept sa vad daca cu trecerea timpului anumite sentimente imi revin , daca eu imi revin . Cred ca nu ar trebui sa-mi mai bat atata capu' ... timpul le rezolva pe toate... Da... da pana le revolva timpu' o sa se mai ciocneasca ele prin capu' meu .

E un razboi intre inima si minte... si credeti-ma nu intotdeauna e cel mai bine sa-ti asculti inima , mai ales daca esti foarte sufletist pentru ca mintea incearca sa-ti arate adevarul si calea pe care ar trebui sa o apuci , iar inima nu te lasa :| . Dar pana la urma va ceda si inimioara aia atacata de multe sageti si va conduce mintea , care de cele mai multe ori e lucida , dar numa pentru o perioada de timp , in care inimioara isi ia o mica vacanta si dupa revine pe tron :| .

Si uite din cauza dereglarilor de conducere in noi apar anumite stari care se bat cap in cap si nu mai sti ce sa faci :-?? .
Ehhhh ... Don't worry . Be happy . :)

Un comentariu:

  1. trebuie sa fii informata :)- un om informat este un om puternic - ... se stie ca peste 50% din gandurile unui om nu sunt ale lui ci sunt ca sa spun asa receptionate TELEPATIC ... lumea este un ocean de ganduri ... tu numai trebuie sa le treci prin filtru ... mai multe detalii gasesti in cartea puterea gandului de SHIVANANDA ... si in religia ortodoxa se spune sub alta forma ca demonii indeamna etc. ... si ingerii se lupta ... :) SUCCES :)

    RăspundețiȘtergere