luni, 21 iunie 2010

Imi place

Normal nu ne-ar ajunge zile intregi sa zicem ce ne place , oricum nu cititi voi cat am scris eu aici , dar nu conteaza . CATEVA lucruri care imi plac ar fi:
1. Se stie pe primul loc sunt vinetele (cunoscutii stiu) , din vinete nu ma pot opri as manca intruna si eu mananc vinete cu paine nu paine cu vinete.
2. Imi plac foarte mult ciresele , sunt fructele mele preferate si din cauza ca nu am parte de ele in orice luna , mananc vara foarte multe , nici din ele nu ma pot opri , cate imi dai atatea mananc :)).
3. Imi plac haribo foarte mult , ursuletii (dar aia verzi mai putin) .
4. O bomboana de ciocolata cu coniac si cireasa as manca oricand (ciocolata sa fie amara).
5. Imi place sa ies in parc si sa cante pasarelele si sa fie foarte liniste.
6. Imi place sa stau seara pe plaja cu un foc alaturi si sa ascult valurile .
7. Imi place sa privesc cum fulgera si sa ma plimb prin ploaie.
8. Imi place sa ascult Vama Veche/ Vama , imi da o stare aparte.
9. Imi place foarte mult sa rad .
10. Imi place sa privesc lumea in ochi .
11. Imi place foarte mult sa gatesc.
12. Imi place sa fiu tinuta in brate strans.
13. Imi place sa discut probleme seriose si sa-mi dau cu parerea.
14. Imi place sa stau Adela , numai noi doua sa vorbim despre orice .
15. Imi place cand eu si Adela radem ca ne este somn.
16. Imi place sa ajut oamenii . Este cel mai minunat sentiment pe care il am dupa aceea , mai ales cand vad ca am facut pe cineva fericit.
17. Imi place sa fiu ascultata cand am nervi si trebuie sa vorbesc mult.
18. Imi place cand ma alinta tatal meu .
19. Imi place sa ies cu prietenii pentru ca de fiecare data radem mult.
20. Imi place sa vad Luna cand e plina si foarte mare si Luceafarul la fel ( eu zic ca e steaua mea si cand ma uit la ea nu imi mai pot lua ochii de acolo ).
21. Imi place sa zic bancuri cu blonde.
22. Imi place sa fiu mangaiata pe cap , ma simt mica si alintata .
23. Imi place sa vad copii mici , ii ador , am o sensibilitate pentru ei.
24. Imi place foarte mult teatrul , este o parte din mine.
25. Imi place sa cant.
26. Imi place sa ascult Reggae.
27. Imi place sa ma descarc in tot ce striu pe blog sau tot ce imi vine in minte sa scriu aici.
28. Imi place sa iubesc si sa fiu iubita , e cel mai frumos sentiment si te face cel mai fericit cand esti alaturi de persoana iubita.
29. Imi place sa castig la jocuri.
30. Imi place cand e lumea mandra de munca mea .
31. Imi place cand ma aflu pe scena si multi ochi ma privesc si sunt atenti la mine.
32. Imi place sa fiu in centrul atentiei , cand povestesc ceva sau imit pe cineva:))
33. Imi place sa folosesc metafore.
34. Imi place sa citesc poezii.
35. Imi place sa mananc inghetata de ciocolata.
36. Imi place sa beau cafea.
37. Imi place berea Peroni sau Heineken.
38. Imi place sa calatoresc , lucru pe care nu l-am observat de mult timp.
39. Imi place sa vad prima zapada.
40. Imi place sa joc volei.
41. Imi place sa stau cu colegii de la scoala , ei nu stiu asta , dar mie imi plac foarte mult , toti sunt speciali , sunt speciali si cand ne certam:))
42. Imi place sa ma uit la filme , romantice , drama , mister , dar sa fie un film bun si dupa parerea mea un film la care nu-i banuiesti sfarsitul , e un film bun.
43. Imi place cateodata sa fiu singura.
44. Imi place sa conversez , sa vorbesc mult , sa povestesc.
45. Imi place Vara cel mai mult :) Cand e foarte cald si totul e verde in jurul meu , imi da o senzatie de liniste.
46. Imi place culoarea roz ( Da stiu ca toate au ceva cu roz , dar nu am ce face ptr mine e ceva aparte ) . Bine ma incanta mult si alte culori : mov , verde , rosu , galben .
47. Imi plac ghioceii.
48. Imi place ca acum ploua si imi place sunetul ploii.
49. Imi plac cainii TOTI , dar preferatul meu e Shitzu , am o slabiciune la cainii mici , dar ma atrag si cainii periculosi .
50. Imi place cainele lu' Adela care e Bull Terrier si e cel mai habauc caine.
51. Imi place sa fiu sarutata pe frunte , si pe nasuc :).
52. Imi place sa mananc mancare la cuptor facuta de mine .
53. Imi place sa visez frumos si cand ma trezesc sa-mi amintesc ce am visat.
54. Imi place sa dansez.
55. Imi place sa organizez si sa fiu conducator , chiar ma atrag chestiile astea si in orice treaba de cele mai multe ori eu eram organizatorul sef:).
56. Imi place sa aranjez totul , am un simt estetic. (de la mancarea in farfurie, pana la vasele din camara; le asez cu trebuie)
57. Imi place sa fac spaghete Carbonara ( si sa le mananc normal ).
58. Imi place sa ma asortez.
59. Imi plac accesoriile , mai ales cele care duc la Reggae , Retro , etc. ( pitipoancele nu ies nemachiate , eu nu ies fara accesorii ).
60. Imi place Alba foarte mult , este un oras in care chiar mi-as dori sa locuiesc.
61. Imi place sa stau la camin , am stat in Constanta cand am fost la olimpiada si am cunoscut oameni noi si a fost super ok. Si am stat si la Alba cu trupa si iar ne-am simtit foarte bine.
62. Imi place sa am cat mai multe chestii la chei :).
63. Imi place ca am paru cret.
64. Imi place sa am flori prin casa , sa am grija de ele ( Cactusii sunt preferatii mei)
65. Imi place cand sunt fericita.
66. Imi place sa primesc cadouri , mai ales cand le primesc din suflet.
67. Imi place cand lumea se gandeste cu drag la mine.
68. Imi place sa mananc sanatos.
69. Imi plac jucariile din plus.
70. Imi place sa mananc ceva dulce in fiecare zi.
71. Imi place sa daruiesc zambete.
72. Imi place Bucurestiul vechi foarte mult. Chiar m-a incantat.

2 comentarii: