marți, 29 iunie 2010

Declaratie de dragoste nesiropoasa

Nu poti sa spui o declaratie de dragoste alcatuita din doua cuvinte "Te iubesc" si aceste doua cuvinte daca nu le simti , daca nu le dai valoare nu inseamna nimic. Cuvintele acestea isi pierd rostul daca sunt spuse fara simt , daca le spui din obisnuinta , mereu se vor evapora dupa rostirea lor. Ar trebui sa le spunem cand simtim cu adevarat si astfel fiecare " Te iubesc " se va lega de inima ta si te va face sa te simti cel mai fericit .


Nu credeam ca noi o sa putem ajunge pana aici... Cine se gandea ca doi copii vor ajunge sa se iubeasca si sa convietuiasca atata vreme. A trecut atata timp si inca focul arde in noi si se simte clar ca e o legatura speciala. Imi place totul la tine atat fizic cat si moral , imi place seriozitatea ta care arata maturitatea in multe situatii. Pentru mine esti special si sti de ce ? Pentru ca tu m-ai facut sa ma schimb , si aici ma refer la schimbat in bine . M-ai facut sa gandesc altfel , sa vad lumea cu alti ochi , m-ai facut sa-mi dezgolesc sufletul in fata iubirii , eu care eram atat de inchisa in mine si ma ascundeam dupa glume si care nu sufeream "in direct" . Sincer tu esti cel care m-a invatat sa iubesc , pentru ca pana acum nu stiam ce inseamna cuvantul "IUBIRE" eventual incercam sa aflu si credeam ca l-am gasit , dar nu era asa . Intotdeauna ramaneam cu dezamagirea ca "nici de data asta nu am aflat" . Si acum de atata timp am aflat .
Au trecut mai mult de doi ani in care DA! avem amintiri si de fiecare data ne uitam in trecut sa vedem cat de bine sau rau ne-a fost . Eu cred ca prezentul conteaza pentru ca in fiecare clipa in care ma faci fericita nu mai simt nimic decat prezentul , momentul in care suntem doar noi doi si nici materia nu o mai simtim , nici locul in care ne aflam nu-l mai observam .
Esti special pentru ca in momentele cand sunt cu tine rad cel mai mult , uit de toate necazurile si chiar simt ca am un suflet langa mine care ma iubeste neconditionat. In tine stiu ca pot avea cea mai mare incredere si de aceea discutam despre orice , stiu ca tu esti persoana care imi asculta toate gandurile si care ma ajuta sa-mi ridic moralul in orice situatie. Sufletele noastre sunt legate si de aceea imi sti toate gandurile , asta apreciez ca nu trebuie sa-ti zic eu ce sa faci , doar un gand trebuie sa-mi apara si deja sti , gandim la fel si asta e bine.
Imbratisarea ta alunga orice , si se simte , eu simt si stiu cand ma imbratisezi cu drag , ochii tai se uita la ai mei cu un drag si totul se tranzmite . Imi place ca ai grija de mine si ca nu ai vrea sa patesc nimic rau .
Stiu ca ma iubesti pentru ca o arati , mi-o arati in fiecare zi . Si pentru asta esti special. Si pentru toate acestea Te iubesc!

Un comentariu: